קייטרינג לאירועים קטנים

קייטרינג לאירועים קטנים

קייטרינג לאירועים קטנים

לעשות אירוע למספר קטן יחסית של אנשים דורש מקום מיוחד ונעים. יש אולמות וגני אירועים שונים שלא עושים אירועים למספר קטן של אורחים ולכן יש צורך לחפש אלטרנטיבה במקומות אחרים. יש אפשרות לכול מיני מקומות, אך כמובן שהדברים החשובים כמו קייטרינג טוב, מוזיקה, עיצוב ואווירה לא יפגעו ואולי אף יהיו יותר טובים ומיוחדים.

אפשרויות למקומות לאירועים קטנים:

  1. ווילה/חצר בית: אחד האפשרויות לאירוע קטן זה להשכיר ווילה בצפון או במרכז, תלוי מאיפה רוב המוזמנים ולעשות שם את האירוע. יש ווילות אשר מיועדות לדברים כאלה וכדי לבדוק את הנושא. אפשר להחליט על סוג קייטרינג שיכול להתאים לאירוע ולמקום וכמובן להשקיע בעיצוב. גם חצרות גדולות של בתים פרטיים הם אופציה לא רעה לאירוע בצהריים או בערב ואפשר להזמין קייטרינג בשרי מבאפלו אסאדו קייטרינג אשר מומחים בעשיית בשר איכותי וטרי ובאווירה מיוחדת.
  2. גני אירועים: כן יש גני אירועים שיכולים לעשות אירוע למספר מצומצם של אורחים ואפשר לבדוק מי מהן טובה בשבילכם. כמובן שגם פה אפשר לעשות אירוע בקונספט מעניין שיתאים לאווירה הרצויה ולצרכים שלכם.
  3. ים/טבע: אפשר גם אם אתם יכולים ורוצים לעשות אירוע סגור באזור הים או אירוע בטבע הפתוח. יש כמובן לסגור את המקום ולקבל אישור ואז לעצב, להזמין קייטרינג ולהתנהג כמו אירו לכול דבר.

 

מסקנה:

למי שאין יכולת או אפילו רצון לעשות אירוע גדול, יכול לעשות אירוע קטן לפי הדוגמאות שנתנו. חשוב לא לוותר על הדברים שעושים את האירוע וזה האוכל, המוזיקה והאווירה. אם חשבתם על אירוע בשרי באפלו אסאדו קייטרינג יספקו לכם את האירוע המושלם. כנסו לאתר החברה, תתרשמו מהצוות המקצועי ומהתמונות, צרו קשר וקבעו פגישה עוד היום.

קידום אורגני לעסקים בניית אתרים
להצעת מחיר אטקטיבית
השאירו פרטים




Mail
Call